Moderný a užitočný komunikačný marketing
Komunikácia dneška už zďaleka nie je len o tradičnej reklame, publicite či o promo. V čase rastúceho vplyvu online marketingu je progresívne vnímať aj nové prvky komunikácie, ktoré sa snažia zákazníka zaujať nie tlakom ako pri reklame, ale tak, že si ho pritiahnu. Ide napríklad o natívnu reklamu a predovšetkým content marketing.
Na Slovensku sú to pomerne mladé nástroje, ale o to efektívnejšie. Napomáha tomu aj fakt, že ich silu zaraďujú firmy do svojho marketingového arzenálu len postupne. To vytvára príležitosti na rast a ľahšie zvýšenie svojho podielu na trhu. Ak si napríklad vďaka content marketingu vybudujete pozíciu informačného lídra, konkurencia vás už v organických pozíciách na dôležité kľúčové slová vo vyhľadávačoch, nikdy nepredbehne a vy z toho budete stále profitovať.
Klienti sú často prekvapení, že spolu diskutujeme o niečom, čo znie trochu neuveriteľne a má pritom tak veľkú silu a potenciál, čo dokladajú aj prípadové štúdie zo Slovenska. Napríklad mať vlastné médium v online priestore, či využívať svoju neustále rastúcu komunitu na prieskumné účely. Trpezlivosť a prezieravosť v tomto smere naozaj prináša šťavnaté ovocie a napredovanie.
Využiť voľný priestor na trhu znamená stabilne rásť a zvyšovať svoj podiel na trhu, a to aj na úkor obratových lídrov. Pretože trh vo väčšine segmentov zatiaľ obsadený nie je, ide o veľmi interesantné a zároveň efektívne riešenia, naviac s dlhodobým efektom.
Príležitosti rastu čakajúce na vás:
- pozícia informačného lídra vám prinesie postupné zvyšovanie podielu na trhu a uznanie ako popredného odborníka vo vašej oblasti
- vybudovanie vlastnej, vysoko relevantnej komunity, bude vaším najväčším bohatstvom
- mať vlastné médium, kde môžete mať reklamu kedykoľvek a zadarmo, je veľmi efektívne
- využitie interakcií publika – relevantnej komunity – na zlepšovanie svojich služieb a prinášanie noviniek je inšpiratívne
- ap.