Kreatívne námety pre komunikáciu
Na začiatku úspešnej reklamnej kampane býva originálna idea. Tá by mala byť osobnosťou, aby nezanikla v mediálnom svete preplnenom reklamnými posolstvami. Jej účinok však ovplyvňuje aj jej previazanie s identitou vašej firmy, tiež rešpektovanie stratégie marketingovej komunikácie, ale napríklad aj jej korektnosť a originalita.
Ideu podčiarkuje slogan, ktorého cieľom je okamžite zaujať. Na vytvorenie takýchto účinných prepojení je potrebné byť vyzbrojený dostatkom informácií, časom na tvorenie a dávkou kreativity.
Posolstvá vyjadrené v obraze, zvuku či videu sú potom pretavením nápadu, ideí, sloganov do konkrétnych celkov, ktoré sa uchádzajú o priazeň zákazníkov. Tu je vhodné spoľahnúť sa na špecialistov.
Pre svoje produkty potrebuje firma pracovať napríklad aj s copytextami – reklamnými textami, ktoré popíšu daný produkt či službu. Nie vždy však musí ísť o nezáživné texty.
Zaujať zákazníka na trhu preplnenom reklamou, komunikovať relevantne, vyvolať početné reakcie. To je cieľom asi každej reklamnej kampane. Jej účinok, a tým aj efektivita budú o to väčšie, čím viac budú rešpektovať marketingové ciele a stratégiu komunikácie.
Kreonámety a nápady:
- idey pre komunikačné stratégie
- idey pre budovanie značiek
- idey pre reklamné kampane
- slogany
- copytexty
- netradičné námety pre komunikáciu
- ap.