O agentúre
Sme konzultačná agentúra pre marketingovú komunikáciu malých a stredných firiem, ktoré často nedisponujú svojimi tímami pre reklamu a marketing.
Skúsenosti vychádzajú z dve desaťročia trvajúceho aktívneho pôsobenia v reklame a komunikácii. V roku 1999 to začal vstup na trh celoplošne uchopenou regionálnou komunikáciou, ktorú sme ako prví zadefinovali a začali ju komplexne aplikovať, keďže bol o ňu veľký záujem. Požiadavky klientov si vyžiadali posun agentúry k full servisovým službám. S viacerými značkami spolupráca trvala niekoľko rokov (napr. Wienerberger, Tondach, Helios, Vaillant…).
Vnímajúc stav reklamy a trendy priniesla agentúra v roku 2016 na slovenský trh ako prvá aj komplexný content marketing, ktorý sme pre jeho veľký potenciál pretavili do samostatnej agentúry ContentFruiter. Následne v agentúre RenaCo dozrel čas na odovzdanie skúseností aj formou konzultácií.
Ak by ste chceli nájsť význam slova renaco, v súčasnosti by sa dal interpretovať aj ako „relevantná komunikácia“.
Niekedy stačí naozaj málo, aby firma pritiahla k sebe viac zákazníkov. Snažíme sa klientom ako prvé nastaviť to, čo má potenciál rastu aj pri menších investíciách.
Kedy by sa vám renaco mohlo zísť
- privítate konzultačnú podporu vášho (možno nie viacpočetného) marketingového tímu
- cítite, že máte väčší potenciál, hľadáte cestu, ako sa posunúť
- radi by ste poznali názor/analýzu, ako sa dá vnímať vaša firma/značka na trhu z pohľadu relevantnej marketingovej komunikácie
- rozmýšľate, aká by mohla byť relevantná stratégia marketingovej komunikácie pre vašu značku alebo reklamnú podporu
- hľadáte možnosti, ako sa popasovať s konkurenciou v rámci vašich investičných možností
- plánujete aktivity na podporu predaja a neradi by ste investovali nesprávne
- hľadáte podnety, kreatívne námety, idey pre vašu reklamnú kampaň alebo značku
- idete rozbiehať svoj nový biznis alebo uviesť na trh novú službu či produkt a chcete sa poradiť
- máte viaceré ponuky od médií či reklamných agentúr a radi by ste ich posúdili relevantne
- chystáte sa vypísať tender na reklamnú kampaň a chcete sa poradiť, ako zostaviť kvalitné zadanie, aby ste získali relevantné ponuky
- zvažujete nejaké konkrétne aktivity (napr. TV reklamu) a neviete, či si to môžete dovoliť
- cítite, že je čas na „reštart“ toho, ako vaša firma pôsobí na trh (modernizácia, napredovanie)
- radi by ste mali konzultanta pre dôležité marketingové rozhodnutia a pre relevantnejšiu marketingovú komunikáciu
Marketingová komunikácia zahŕňa aktivity a výstupy firmy, ktoré o nej nesú akékoľvek informácie. Ide nielen o korporátny dizajn, prezentačné materiály či reklamné kampane, ale aj o spôsob komunikácie so zákazníkmi. Všetko spomenuté vplýva na to, ako sú firma, značka a jej služby na trhu zákazníkmi vnímané. Je mimoriadne dôležité mať pri tom všetkom jasnú stratégiu, aby firma vždy smerovala k svojim cieľom a na tejto ceste neustále posilňovala.