Roman KlemanStratég a Konzultant
Špecializácia
- Budovanie komunikačných stratégií
- Komunikačné audity
- Riešenie krízových situácií
- Ideamaking/Copywriting
- Aplikovanie Funkčného Content Marketingu
Skúsenosti
- Viac ako 20 rokov v marketingovej komunikácii
- Ideamaker a stratég úspešného projektu ContenFruiter s.r.o. – prvej content marketingovej agentúry na Slovensku
- ING, STU Bratislava, 1990
S dlhoročnými skúsenosťami v marketingovej komunikácii, v podnikaní, riadení, obchodnom plánovaní, ponúkam skúsenosti potrebné na rýchle pochopenie zámerov, definovanie cieľov a kreovanie relevantných strategických riešení.
Stavať komunikáciu na relevantnej stratégii prináša dlhodobejší efekt ako možno krásne, ale neustále sa meniace reklamné kampane, ktoré stoja mimo nej.
Profesionálne som vyrástol na aktivitách tradičnej marketingovej komunikácie a reklamy, ktorú reprezentoval napríklad David Ogilvy. Bol som pri tom, keď sa menila a som pri nej aj teraz, keď sám k jej ďalším zmenám prispievam. Napríklad orientáciou na moderný a užitočný marketing, ktorý vytvára dlhodobé hodnoty a nové nástroje na získavanie zákazníkov a posilňovanie značiek.
články
-
Prvý a celkový dojem
Ktoré z troch zrkadiel odráža trhu vašu firmu? Často stačí len málo, aby sa pozícia firmy a jej výsledky zlepšili. Inšpirujte sa radami pre vybudovanie silnejšieho dojmu.
18. novembra 2019 -
Relevantnosť ako nutnosť, ale aj príležitosť
Cielenie na relevantné persóny a skupiny zákazníkov, hľadanie svojho vlastného priestoru na trhu či na stratégii postavené posolstvá – to všetko funguje lepšie a účinnejšie.
11. novembra 2019 -
Dať niečo viac je nielen investíciou
Pridaná hodnota pre zákazníkov, pomoc, edukácia, užitočnosť, tvorba trvalých hodnôt, ale aj zábava a budovanie vlastných médií, to je dlhodobá taktika úspechu a rastu.
4. novembra 2019